Posledné recenzie (5 325)
Pomáda (1978)
Z tohohle filmu jde tak pozitvní nálada, že nemůžu jinak s hodnocením. Opravdu za chvílie mě měl sbalenýho a už jsem vycrvnkával melodie a vstřeboval tu dobovou pohodičku se skvělou hudbou a já kráva to viděl až teď.
Prípad Barnabáš Kos (1964)
Vynikajcí satira, opravdu dokonale trefený co může udělat blb ve funkci. Zajímavý byl i vizuál filmu, takový chladný až to bylo hsnusný. Jediný minus je předabovani J.Kemra jeho hlas je natolik specifický, ale především herecký že by film povýšil ještě na větší zážitek a nevěřím že by to ve slovenštině nedal.
Kým sa skončí táto noc (1965)
Tak to byla zase společnost, blbec střídal blbce, ale aby se neřeklo, že film straní mužům jsou tam i dvě krávy. Neskutečná řachanda, hodně mě to ve své podstatě připomínalo Hoří má panenko, samozřejmě jiný prostředí, jiná sorta lidí, ala nahota charaketrů totožná. No Petře Solane zaujal si mě.
Posledný denníček (33)
Slováci, máte na víc .....
Slováci vzpomeňte si na časy, kdy jste byly světový, snad zase najdete cestu. Držím palce, aby jste nezapomněli na svou Tisícročnou včelu.