Recenzie (1 732)
Kolaps (2024)
Nebýt toho závěru z Washingtonu bez emocí, tak je to plný počet.
Rodinná rošáda (2023)
Odpočinkovka, u které vše víte dopředu, tedy kromě Matthiase a hlídání prohozených nejmenších členů rodiny. Za to o hvězdu nahoru.
Aspoň jeden gól (2023)
Není to totální řachanda, ale spíš parádní feel good film.
Základňa (1999)
Celekm nuda a hodně nevyužitý Dacascos.
Chudiatko (2023)
Nevím, co říct. Já bych š*kal, až bych pukal. Kozy, vozy.
Psia jazda (2023)
Dostal jsem to, co jsem čekal. Nasmál jsem se do sytosti.
Gump: Sme dvojka (2024)
O kousek horší než jednička. To je prostě směsice, že nevíš, co dál, tak tam nacpy různý nechtěně vtipné scény a dějové linky.
Godzilla a Kong: Nová Ríša (2024)
Ani jsem se nerozkoukal a už byl konec. Uteklo to parádně a furt se tam někde mlátila nějaká monstra. Lidi jsou jen takové nenápadné prěmostění mezi souboji a útěky.
Volha (2023) (seriál)
Tak ty vole.
Hrozba smrti (2024)
Kdybych neviděl bezstarostný originál, tak bych hodnotil trochu výše. Nicméně Jake a Conor jsou tahouny. Je pravdou, že Kelly Lynch byla hezčí doktorka.