Posledné recenzie (88)
Talent pána Ripleyho (1999)
Když pominu fakt, že úvodní titulky vypadají, jako když dítě ve třetí třídě zkouší animovaný přechody v PowerPointu, tak se jedná nadprůměrný retro psycho. A taky když přejdu to, jak moc film sází na náhodu, a že je tu pár míst, kdy se opravdu nic zajímavýho neděje, tak nemůžu jinak než doporučit. Z diváckého hlediska se nejedná o zrovna přístupnou záležitost, ale minimálně kvůli tomu brilantnímu finále stojí Ripley za to. A jen taková drobná poznámka mimo pro můj dobrý pocit - scéna z opery je opravdu krásně nasnímaná.
Skokan (2008)
Nebudu tady vypisovat všechny nelogičnosti, který tenhle 12- film má, protože bych to psal extrémně dlouho a za to mi Jumper rozhodně nestojí. Doug Liman natočil hrozně plochou, prvoplánovou a nezáživnou jednohubku, kterou bych se špatným svědomím možná zvládl doporučit na puštění jen tak to pozadí.
Spirit - pomstiteľ (2008)
Frank Miller ve svý podstatě nezklamal, protože fotky a obrázky z filmu mě před jeho zhlédnutím opravdu nadchly. Problém ale je, že to není komiks, ale jeho hraná adaptace. Spirit nemá absolutně tušení, čím vlastně chce být. Je tu sice pokus o nějaký balanc mezi komedií a jakousi neo-noir detektivkou, každopádně víc než cokoliv z toho se to spíš stalo parodií sebe sama. S čistým srdcem tak můžu říct, že tenhle snímek není zábavný na absolutně žádný rovině. A ještě jen tak mimochodem, tak nadčasový snímek, kterým Sin City beze sporu je, si rozhodně nezaslouží být s touhle ohavností byť jen vzdáleně srovnáván.