Obľúbené seriály (8)
Želvy Ninja (2012)
Nejlepší TMNT, to bez debat, prostě návrat jak se patří, nádherný vizuál, bojové scény se skvělými choreografiemi, plno hlášek... velmi dobrý a výstižný komentář napsal Gemini ;)
Káčerovo (1987)
Rýchla rota Chipa a Dala (1989)
Pingu (1990)
...A je to! (1979)
Gumkáči (1985)
Purple and Brown (2006)
Mladé ninja korytnačky (1987)
joo, srdcovka, pořád si vzpomenu na vůni žvýkaček, ve kterých se ukrývala nálepka s želvami, nostalgicky vzpomínám i na písně nazpívané na gramofonové desce českými pseudo-umělci: "My jsme přátelé, s party veselé, my jsme čtyři želví nindžovééé." Prostě vzpomínky na mládí!