Obľúbené filmy (10)
Pot a krv (2013)
Naprosto výborný děj, kamera, soundtrack...film se stal mým oblíbeným i po zhlédnutí tak 10x mě stále baví. Český dabing taky skvělý za mě 5/5 !!!!!!!!!!!!!!!!!
Osem hrozných (2015)
Milionár z chatrče (2008)
To je koniec! (2013)
S touhle povedenou šestkou jsem se opravdu bavila. Film jsem viděla už asi 5x a bavim se stále. Hrozně mě potěšilo že se ve filmu objevuje i Emma Watson ale tu “MILKY WAY JÍ NEDÁVEJ“ !!!