Recenzie (250)
Zlatá labuť - Série 1 (2023) (séria)
Výprava skvělá, herci výborní, Marta skvostná, téma také, ale scénář pokulhává... velmi, jakoby měl jen jednu nohu - to je problém celého jinak obrazově velmi hezkého seriálu.
Stopy Járy Cimrmana - Cimrman na Moravě (2023) (epizóda)
Neměla jsem se na to dívat, teď si zase musím pustit nějakou hru, jak mě to navnadilo. Díky.
Grandhotel Budapešť (2014)
Netradičně uchopený Zweig, úplně jiný než ho známe - méně psychologický, více bláznivý, hravý dobrodružný, ale přesto v něčem stále pravý Zweig. Kdoví, co by tomu řekl? Nikdy bych neuvěřila, že se dá jeho látka tak adaptovat.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Místy velmi vtipné, místy ovšem také příliš zdlouhavé vyprávění o rozverných kamarádech. Jako český tředoproud naprosto ideální odpočinek na sobotní večer. Komedie opravdu s filmovými parametry, slušnou výpravou, hvězdným obsazením. Mnohem lepší a hlubší, než knižní předloha. Je vidět, jakoby Hartl v tomto filmu dospěl.
Ester (2021) (TV film)
Ester Janečková je krásná a fantastická ženská. Moc jí fandím, líbí se mi její hlas i televizní projev. Je vidět, že ani ona to neměla v životě lehké a stejně tak, jak je silný její život, tak je i silný tento film. Židovské kořeny v sobě nezapře, má vše, včetně talentu a empatie, aby svou židovskou krev hrdě nosila.
Klan Klánských (2023) (TV film)
Dávám jednu hvězdu za téma a účinkující. Ale jako dokument to fakt nefunguje, ani po umělecké, ani po technické stránce. Je vidět, že Kubala dokáže zničit i jímavý a silný závěr dokumentu, když tam střihne tu poslední Klánského větu, která je sympatická, ale naruší katarzi dokumentu. Tedy v tomto případě spíš tv pořadu.
Správa (2020)
Vydržela jsem to do konce. A to ne protože by to byl špatný film, ale ten obsah. Hrůza, děs, strojní průmysl smrti. Očekávala jsem trochu více dramatických situací a vůbec napínavějšího pojetí celého příběhu. Ale jen ta atmosféra vlastně dokonale stačila. Je to velmi tematický, žánrový film na pomezí dokumentu s mezinárodními ambicemi, ale chybí v tom větší příběh a větší propracování a uchopení postav.
Stopy Járy Cimrmana - Rozhledny a sochy (2023) (epizóda)
Skvělá sestava. Nejvíc mě asi bavil Reidinger, to je fakt poděs. A Čepelka měl krásnou řeč. Je hezké, že jsou v té minisérii takové hrané prvky, žánrově velmi podobné seminářům i samotným hrám.
Stopy Járy Cimrmana - Cimrmanovo Pojizeří (2023) (epizóda)
Úžasné! Vůbec bych neřekla, že v žánru cestopisném, na pomezí dokumentu, se dá nadělat tolik legrace. Těší mě, že se to vymyká klasickým publicistickým cestopisům ČT a má to už i nějakou filmovou řeč, dialogy a situace. Jen mi přijde zbytečné mluvit o dalších místech, které jsou okolo, protože to dost ruší cimrmanovské vyprávění. Ale jinak pecka! Těším se na všechny díly.
Svätojánsky venček (2015) (TV film)
Skvělí hlavní představitelé i ostatní herci, ovšem scénářem a režií se zde šetřilo...