Obľúbené filmy (10)
Grandhotel Budapešť (2014)
Do filmu Grand hotel Budapešť jsem se zamilovala. Ano, zamilovala jsem se do vytříbeného humoru, který zase spousta lidí nepochopí a odsoudí. Zamilovala jsem se do barevnosti snímku. Červeného hotelového koberce, fialových oblečků poslíčků, do mužských knírů v celém filmu (a že jich je tam dost). Na tento film jsem byla natěšená po tom, co jsem shlédla snímek Až vyjde měsíc a opět mě Roberta Yeoman nezklamal. Jeho záběry na osu (střed) jsou fenomenální! Díky bohu za něj.
Pýcha a predsudok (2005)
Valerian a mesto tisícich planét (2017)
Film mi v mnoha směrech připomněl Star Wars (chodby na Alfa planetě např.)Tento příběh je podle komiksové předlohy, což je v poslední době IN, ale u tohoto snímku mi to vůbec nevadí, ba naopak. Nejvíce mě film zaujal perfektně zvládnutou grafikou a hudbou od Alexandra Desplata, který mimo jiné dělal hudbu pro takové filmy jako je Dánská dívka či Grandhotel Budapešť. A nakonec musím pochválit překvapivě dobrý herecký výkon Cara Delevigne.
Sin City - mesto hriechu (2005)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Brooklyn (2015)
Až vyjde mesiac (2012)
Mortdecai: Grandiózny prípad (2015)
Typ humoru co buď miluješ nebo nesnášíš. Já se smála od začátku, až do konce. Výborně vybrané herecké zastoupení a vtipný kriminální děj.