Obľúbené seriály (10)
Klinika Grace (2005)
Pre mňa najlepší seriál ever, úplná závislosť od prvej série...prvých 10 sérií som videla asi aj 3 krát a mohla by som ich pozerať stále dokola... Lekárske prostredie, veľmi príjemná zostava postáv (niektoré viac niektoré menej obľúbené, niektoré mi aj dosť chýbajú, keďže boli v tom ktorom období kľúčové),dynamika, zábava ale aj smútok...kombinácia všetkého...Za mňa jednoznačné ÁNO :)
Hra o trůny (2011)
Veľmi dlho som si nevedela nájsť cestu k tomuto seriálu, až nakoniec po asi 157 človeku, ktorý mi povedal, že je to super som sa odhodlala k sledovaniu. Pravdupovediac, prvá séria ma veľmi nevzala, ale dala som šancu aj druhej...Tam už to začínalo naberať (v mojich očiach) na dynamike a tretiu so štvrtou sériou považujem za najvydarenejšie, úplný top. Z trónov sa stala malá závislosť...zaobstarala som si aj knihy :)
Private Practice (2007)
Spin- off Greys Anatomy - keďže Addison mi ako postava nevadila ani tam, Private Practice mal potenciál,aby ma bavil. A stalo sa...Opäť lekárske prostredie, zaujímavé prípady a k tomu primiešané súkromie hlavných postáv. U mňa výborné, opätovne priznávam, že som všetky série videla viac než raz :)
Doktori (2018)
Chicago Med (2015)
Nočná služba (2014)
U mňa áno, lekárske prostredie, akcia, vzťahy. Všetko pekne vyvážené.