Obľúbené seriály (6)
Hra o trůny (2011)
True Blood: Pravá krv (2008)
One Piece (1999)
(TOP #1: 2008)
Nezvestní (2004)
Tento seriál je vo všetkých ohľadoch výborný (teda aspoň zo začiatku). Vysoká kvalita efektov a pekné exteriéry ma kvôli tomu rozpočtu ani tak neprekvapili a kvôli scenáristovi ani zaujímavo vymyslený a spracovaný príbeh. Najväčšie príjemné prekvapenie ma čakalo práve pri hereckých výkonoch.
Basilisk: Kóga ninpó čó (2005)
(TOP #1: 2007)