Posledné recenzie (22)
Cry-Baby (1990)
Tešila som sa na film v štýle Pomáda s Johnnym Deppom. Po prvých "vtipoch" som si povedala, že no dobre, tak to nebude úplne "seriózny" film. :) Mám rada komédie, ale toto mi prišlo miestami skôr ako paródia na niečo. Trošku moc prehnanej srandy na môj vkus (napr. Hatchet-face, tetovanie el. kresla na hrudi, ...), ale Johnny Depp a Amy Locane neodolateľní. Kvôli nim, hudbe a atmosfére 3,5/5. :)
Nová holka (2011) (seriál)
Chlapom neodporúčam. Iba v prípade, že sú platonicky zamilovaní do Zooey Deschanel. Podľa môjho názoru to je taká oddychovka pre ženy. Priznám sa, že som od toho čakala trochu viac, ale už len kvôli Zooey Deschanel som sa na seriál "namotala". :)
Temné tiene (2012)
Veľmi ma to sklamalo. 4,5/10