Obľúbené seriály (9)
Queer as Folk (2000)
Blood+ (2005)
Traveler (2007)
Cesta vzhůru (2000)
Elfen Lied (2004)
Teória veľkého tresku (2007)
Hra o trůny (2011)
U poslední scény jsem málem měla orgasmus:-D Konečně fantasy bez naivity... ani to nepotřebuje další komentáře.
Misfits: Zmetci (2009)
Britové maj na rozdíl od Amerikánů jednu zásadně důležitou vlastnost. Uměj si dělat srandu sami ze sebe. A jedna značně otravná jim naštěstí chybí. Nemaj zachranitelskej komplex nutící je předstírat, že spasej svět a získaj tak nad všema svrchovanou moc. Přesto mám ráda hrdinský komiksy a brala jsem Heroes jako urážku těmto klasickým flákům, jelikož je neuvěřitelně vykrádali. Misfits je ale uplně a zásadně odlišná kategorie. Hodně jsem se nasmála:-D "Cheerleaders! Fucking cheerleaders!":-DDD Zpětně zvyšuji hodnocení na maximum, jelikož si i po tý době uvědomuju, že ve mne ten seriál pořád rezonuje. Ač měl svoje slabší díly, ta emotivní stránka byla opravdu silná.
Hrozba z temnoty (2005)
Vážně ten seriál žeru, má to neskutečně funkční atmosféru, ale teda naprudim se vždycky když narazim na díl, kde se totálně przněj a komolej a urážej pohanský víry a pohanští bohové. Jsou důkazem křesťanský arogance a filmařský neznalosti. Ale jinak je to výbornej seriál, tak přivírám jedno oko...