Obľúbené seriály (10)
Dexter (2006)
>> Geniálne dielo... plných 5* na celý seriál, každú sezónu, každý diel... sorry, ale som na deXtra zaťažený :))
M.A.S.H. (1972)
Legendary stuff
>> Geniálne dielo... plných 5* na celý seriál, každú sezónu, každý diel... sorry, ale som na deXtra zaťažený :))
Legendary stuff