Obľúbené seriály (10)
American Dad! (2005)
BoJack Horseman (2014)
Griffinovci (1999)
Jsem do tebe blázen (1992)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Monk (2002)
Rick a Morty (2013)
Simpsonovci (1989)
Kultovní seriál. Jedinečné postavy (Nejen hlavní ale i vedlejší na kterých se tvůrci opravdu vyřádili, protože postavy jako Dr.Dlaha nebo Lenny a Carl jsou nezapomenutelné). Výborné příběhy (Jediná výtka je že se často omlývá téma : Homer udělal hloupost a Magre je na něho naštvaná ale to je pochopitelné když seriál má aktuálnně 19 řad) hlavně Speciální čarodějnické díly. Jediné zápory vidím v občastné trapnosti některých scén a krátkosti jednoho dílu ale to je hlavně způsobeno dlouhou dobu výroby jednoho dílu.