Recenzie (19)
Klan Gucci (2021)
Gucci Gang
Rýchlo a zbesilo: Tokijská jazda (2006)
Je mi jedno, jak je tenhle díl kontroverzní a u některých lidí neoblíbený. Za mě je to prostě nejlepší díl Rychle a zběsile. Příběh nenudí, postavy mají duši, herecké obsazení je velmi kvalitní, stejně tak jako efekty. A samozřejmě auta... ty auta, ty jsou nádherné, hvězdičky tomuto filmu přidává snad už jen přítomnost Skyline, Supry, Lanceru Evo a dalších skvělých legendárních japonských aut! Absolutní špička kinematografie, 10/10.
Terminátor Genisys (2015)
Jakožto velký fanoušek terminátora mě opravdu bolí dávat tomuto filmu dvě hvězdy, ještě když v něm hraje jeden z nejlepších herců všech dob. Ale prostě kromě Arnolda nevidím na filmu žádné pozitiva. V první řadě mě nehorázně vytáčí, jak si prostě režie řekla, že vymaže celý původní kánon a udělá nový příběh. Mnohem více bych ocenil, kdyby natočili pokračování Salvation, třeba rok 2029, kdy odboj poráží Skynet a držely se původní časové linie od třetího dílu. Po shlédnutí navíc dostáváte více otázek než odpovědí. Jason Clarke se mi do role Johna Connora fakt nehodí. Sarah Connorová i Kylo Reese jsou v tomto filmu naprosto nesympatičtí, absolutně to nejde porovnat s originálem. [SPOILERY] Hlavně ten Kylo, z odvážného, klidného a charismatického vojáka se stál jen hloupý, rozčílený a zbytečný kluk, který vlastně za celý film nic nedokázal. Navíc absurdní konec, kdy T-800 přežije a dokonce upgraduje na T-1000 jenom tím, že spadne do tekutého kovu. Absurdní film připomínající nějakou fanfikci.
Drž hubu! (2003)
Toto je prostě klasika, u které se zasměju i když jí vidím po padesáté. Skvělé herecké obsazení, legendární momenty a zábavný příběh.
Megamozog (2010)
Skvělý film s dobrou myšlenkou a výborným příběhem. Hlavní postava je sympatická a děj nenudí. Jeden z nejlepších animovaných filmů, které jsem kdy viděl.
Oskar (1991)
Někteří píšou, že ke Stallonovi se nehodí komedie. Mě se naopak o to více líbila. Tento film je pro mě skvělý a zápletka a příběh jsou jedny z nejlepších. Osobně ho mám dokonce i radši než originál s Funesem. Jasných 5 hvězd.
Skús ma rozosmiať (2011)
Pro mě skvělá komedie, u které se nenudím a vždy se na ní rád podívám znovu. Velmi dobré herecké výkony a pohodový příběh.
Asterix a Obelix (1999)
Toto je prostě klasika mého dětství, ke které se vždy rád vrátím. Řekl bych, že je to dokonce tenhle film, díky kterému jsem se začal zajímat o starověkou římskou civilizaci. Film nenudí a vždy se u něho rád zasměju. Na rozdíl od dalších jeho hraných sequelech, které na mě působí až parodicky.
Gladiátor (2000)
Úžasný film z období, které miluju. Velmi silný příběh i děj a velmi dojemný konec. Kostýmy i herecké výkony jsou skvělé. Filmu nemám co vytknout.
Pád Tretej ríše (2004)
Výborný film i herecké obsazení. Historicky velice přesné. Oceňuji i obecnou objektivitu tohoto filmu, že se nebojí ukázat, že ne všichni Němci byli ,,zlý".