Posledné recenzie (19)
Klan Gucci (2021)
Gucci Gang
Rýchlo a zbesilo: Tokijská jazda (2006)
Je mi jedno, jak je tenhle díl kontroverzní a u některých lidí neoblíbený. Za mě je to prostě nejlepší díl Rychle a zběsile. Příběh nenudí, postavy mají duši, herecké obsazení je velmi kvalitní, stejně tak jako efekty. A samozřejmě auta... ty auta, ty jsou nádherné, hvězdičky tomuto filmu přidává snad už jen přítomnost Skyline, Supry, Lanceru Evo a dalších skvělých legendárních japonských aut! Absolutní špička kinematografie, 10/10.
Terminátor Genisys (2015)
Jakožto velký fanoušek terminátora mě opravdu bolí dávat tomuto filmu dvě hvězdy, ještě když v něm hraje jeden z nejlepších herců všech dob. Ale prostě kromě Arnolda nevidím na filmu žádné pozitiva. V první řadě mě nehorázně vytáčí, jak si prostě režie řekla, že vymaže celý původní kánon a udělá nový příběh. Mnohem více bych ocenil, kdyby natočili pokračování Salvation, třeba rok 2029, kdy odboj poráží Skynet a držely se původní časové linie od třetího dílu. Po shlédnutí navíc dostáváte více otázek než odpovědí. Jason Clarke se mi do role Johna Connora fakt nehodí. Sarah Connorová i Kylo Reese jsou v tomto filmu naprosto nesympatičtí, absolutně to nejde porovnat s originálem. [SPOILERY] Hlavně ten Kylo, z odvážného, klidného a charismatického vojáka se stál jen hloupý, rozčílený a zbytečný kluk, který vlastně za celý film nic nedokázal. Navíc absurdní konec, kdy T-800 přežije a dokonce upgraduje na T-1000 jenom tím, že spadne do tekutého kovu. Absurdní film připomínající nějakou fanfikci.