Recenzie (4 656)
Dr. House - Season 3 (2006) (séria)
Dojemné, chytlavé, vážné. Zatím nejlepší série seriálu. House dostal soupeře svých kvalit v podobě muže zákona a je to paráda. Závěr série, kde se začal rozpadat jeho tým, patří k tomu nejlepšímu, co seriál zatím nabídl.
Dr. House - Jeden deň v jednej miestnosti (2007) (epizóda)
Skvělé, komorní, dojemné, jiné. Velmi silný díl a suverénně nejlepší dosavadní díl seriálu.
Nová nočná mora (1994)
Na férovku. Od druhýho dílu šla Noční můra šíleně dolů a tenhle pokus o ani nevím co tomu jen zatloukl poslední hřebíček do rakve. Jsem zvědavý jak se se povedl remake, protože tohle je šílená katastrofa, kterou si za týden nebudu pamatovat.
Debbina 8 (2018)
Není to tak vymazlený jako Dannyho parťáci, nemá to ani takový herecký esa, jenže i tak to je prostě parádní letní heist pohodovka. Pokud vypnete mozek a necháte se unášet hrou, parádní Bullock, Blanchett a naprosto dokonalá Hathaway Vás provedou jednou velkou loupeží a vůbec se u toho nebudete nudit. Tyhle 3 dámy to rozjely tak velkolepě, že jsem se prostě jen bavil jejich chemií, která funguje na jedničku. Mám heist filmy rád, a Oceans 8 tomuhle žánru rozhodně nedělá ostudu, spíš naopak.
Piatok trinásteho 9 (1993)
Takhle ne proboha. Neříkám, že tahle série za něco stojí. K něčemu tu jsou tak 2 díly, a to ještě s hodně zavřenými oči, ale tohle je úplná ulítlost, nad kterou budete jen kroutit nevěřícně hlavou, co to s Jasonem udělali. Gore tu je až až, o tom žádná, krve a dalších tělních a jiných tekutin taky, jenže to postrádá jakýkoliv drajv. Tenhle film chce diváka jen "zhnusit". Do začátku ještě bylo vše ok, vražda ve stanu byla dokonce skvělá, jenže pak se to zvrhlo. Nejlepší na celém filmu je závěrečný odkaz na Noční můru v Elm Street, který potěšil.
Nepričetná (2018)
Nejdřív jsem chtěl napsat, že kdyby látku dostal nějaký dobrý filmař, byla by z toho pecka. Jenže jsem zjistil, že to točil Soderbergh, který má za sebou několik skvělých fláků. A pak jsem zjistil, že to natočil za 10 dní na svůj telefon. Wtf? Pokud tohle víte, jde hodnocení úplně jiným směrem. Polo-dokumentární žánr mi sice moc nesedí, ale tohle musí divák brát jako experiment. A musím uznat, že se povedl, protože za 10 dní s telefonem udělat tohle, to chce opravdu um. Film je ale tím pádem velmi špatně hodnotitelný. S přihlédnutím k okolnostem jdu přece jen o jednu nahoru.
Freddyho smrť - Posledná nočná mora (1991)
Totální fail, který téměř pohřbil už téměř zapomenutou sérii. Filmy Noční můra nikdy nebyly moc solidní bijáky, ale byly alespoň občas atmosférický, krvavý a bizarní. Freddyho smrt nemá ani špetku něčeho takového. Závěr na 3D brýle je už úplný facepalm. Nejhorší díl série a jeden z nejhorších hororů co se týká toho trojboje Freddy, Jason, Michael.
Králik Peter (2018)
Strašně ulítlá rodinná komedie, která má ale naštěstí v sobě tolik vtipnýho vtipu, že mu odpustíte tu hromadu klišé a naprosto průhledný konec. Rose Byrne a Domnhall Gleeson jsou tady nejen sympatičtí, ale k sobě se i dobře hodí. Jen tím dobře dokreslují pohodu a atmosféru, která z filmu stříká proudem. Humor funguje, herci jsou fajn, králíci nejroztomilejší letošní filmová zvířátka (hlavně ten macatej). Pusťte to dětem, budou se bavit královsky a Vám těch 85 minut uteče příjemně.
Cesta za kráľom trollov (2017)
Nojo, nevšiml jsem si, že to je pohádka. A že je to pohádka z čistě pohádkového ranku. Triky jsou skvělý, všechny kreatury a obři vypadají parádně a nejednou jsem si posteskl, že bych je rád viděl v něčem nepohádkovém. Čekal jsem to každopádně víc k Pánu prstenů, než Princezně ze mlýna.
Nočná mora v Elm Street 5: Dieťa sna (1989)
Ptákovina, kterou si hodinu po titulcích nepamatuju. Několik solidních scén tu je, ale jinak to je totální ztráta času a pěkná rána do solidní série.