Posledné recenzie (365)
Veľký blondín s čiernou topánkou (1972)
Tohle jsem měl v paměti jako dobrý film, ale asi šlo jenom o nostalgii... Pasivní sledovačka života obyčejného člověka se rychle omrzí a další hodinu tvůrci jenom vaří vodu a dokola opakují to, že Richard dělá něco naprosto obyčejného, agenti to hlásí a jejich šéf to nechápe a hledá v tom něco sofistikovaného. Trocha akce přijde až na konci. Z toho nápadu by se dalo vytěžit desetkrát tolik.
Kopyto (1981)
Jeden z těch lepších Richardových filmů. Nápad je originální a groteskní vtipy, které jsou postavené na padání a které jinak moc nemusím, do něho celkem zapadají. Hlavní zásluhu má ale naprosto skvělá chemie mezi ústředním duem - líbí se mi, že Richard nepotřebuje křičet, dělat směšné ksichty, a Depardieu na to přistoupil - takže jim často stačí jen krátký vzájemný pohled. Jen nechápu, co dělala v Mexiku ta gorila.
sKORO NA mizině - Noemova archa (2021) (epizóda)
Po dvou slabších epizodách to zase trochu nabralo obrátky, i když je třeba říct, že všechny tři poslední části byly výrazně slabší než předchozích pět. Každopádně důstojné zakončení, na kterém je vidět, že si to všichni herci užili. Díky za celý ten projekt, víc takových!