Posledné recenzie (352)
Marighella (2019)
Extra dlouhy propagandisticky kolovrátek, který se ve druhé půlce úplně rozpadá na sled náhodných scén. Kamera skvělá.
TBH - TBH Žiješ jenom jednou (2022) (epizóda)
Su zmatené a nevím, jestli je to na triko mediální salvě, která TBH prodávala jako nějakou realističtější sondu do duše young adult nebo jen tomu, že je to nechtěně vtipné? Nebo chtěně vtipné? Seriál otevírá nejpřísnější dramatickou situací, kterou si jde na střední představit a pak nechá postavy fungovat v sitcomové realitě lehké debility a absurdnosti. Nic moc tbh.
Industrie (2021) (seriál)
Musím se přiznat, že mě příběh poslední dvou a půl stovky let strhnul a celý cyklus jsem za dva dny s chutí zpracoval jak vítkovické ocelárny dodávku koksu. Nicméně mi přijde, že všechny ostatní části (mimo hlavního nápadu) občas značně, občas lehce zaostávají. Kamera, střih a scénář voiceoveru jsou v různých chvílích různě průměrné a hudba je fajn, protože z 70% licencuje soundtrack zahraničního seriálového hitu. Poslední tři díly tak už jely jen jako audio pozadí. Mrzí mě, že ČT se tady neurvala k většímu rozpočtu aj stopáži...