Posledné recenzie (6 886)
Bratři Sunovi (2024) (seriál)
Malo to potenciál na super temnú triádovku, ale nie, oni z toho museli urobiť trápnu komédiu. Najviac ma sral ten debilný otravný neschopný brat. Každá scéna s ním bola utrpením. Na druhej strane tu sú špičkové bitky, kvôli ktorým sa to oplatí aspoň preklikať. Len škoda, že Michelle tu má len jednu bitku. Ja viem, je už stará, ale aj tak. Sakra, fakt to mohol byť dobrý seriál a nie taká chujovina. 5/10.
Fallout (2024) (seriál)
Videohry som žiadne nehral, takže som nevedel do čoho idem. Evidentne to bolo fakt drahé a technická stránka je skvelá. Akcia brutálna, ale vďaka nekonečným spomalovačkám mi to pripomínalo Snyderové filmy, ktoré mi už lezú krkom. Rovnako ma srala hudba. Takže ani akciu som si dvakrát neužil. Herecké obsadenie je skvelé. Kopa mojich obľúbencov. Ale všetky postavy sú divné ako celý ten svet, ktorý mi vôbec nesadol. Jeden magor za druhým. Nemal som komu fandiť. Naviac mi to prišlo strašne naťahované. Nič poriadne sa tam nedialo. Trochu ma bavil len prvý diel, ktorý mi pripomenul seriál Silo, ale na ten sa absolútne nechytá. Celkovo veľké sklamanie a ďalšie série vynechám. 4/10.
Hrozba smrti (2024)
Rozdiel medzi novým a starým Road Houseom je asi ako medzi novým a starým Point Breakom. Možno mladých tento moderný upgrade bude baviť, ale ja ostanem pri oldschool origináloch. 3/10.