Posledné recenzie (30)
Rýchlo a zbesilo 9 (2021)
Film hodnotím jako dobrou akční oddechovku, bez spojitosti se sérií Rychle a zběsile...
Mrakodrap (2018)
Film je plný akcí, napínavý a pořád se nečo děje. No, ale pořád je to jen oddechovka k čaji.
V zajatí démonov (2013)
Myslím si, že Conjuring jednička je nejlepší a můj nejoblíbenější horor úplně právoplatně. Joo, je to prostě pecka, kdo neviděl nepochopí a kouknout rozhodně musí... Samozřejmě ve více lidech, je to pak větší pecka!