Recenzie (44)
Cruella (2021)
Od začátku do konce jsem se prostě nudil. Co se týká kostýmů, hudby, vlastně i námětu, nemám co vytknout. Celé mi to přišlo ale rozbředlé a ukrutně nezáživné. Ema Thompson byla pozitivem celého filmu. Hlavní hrdinka připomínala nepovedeného Jokera.
Le Mans '66 (2019)
Neuvěřitelně napínavé. Hudba špička a Christian Bale je prostě geniální v kombinaci s Mattem Damonem ❤❤❤
Coco (2017)
Tak dlouho jsem u animáku neplakal. Nic vynuceného. Skvělý nápad se světem mrtvých. Víc takových animáků.
Otcova volga (2018)
Eliška Balzerová jako vždy fantastická. Původně jsem očekával absolutně odlišnou věc, ale tenhle film mě mile pohladil po duši. Nebylo to převtipkované a nucené.
Červená volavka (2018)
Řekl bych, že si na tento film vzpomenu při nákupu kebabu a jeho krájení :-)
Tri billboardy kúsok za Ebbingom (2017)
Trochu depresivní záležitost... zvláštní rodinné vztahy, nečekané reakce, zlo plodí zlo, bezmoc...
Najväčší showman (2017)
Asi ne uplne pro kazdeho, ale ja to zral od zacatku az do konce. Absolutne hvezdny vykon Hugh Jackmana. Na IMAX platne uzasna podivana :-)))
Zem: Deň na zázračnej planéte (2017)
Absolutne pohlcujici podivana, dechberouci obraz. No proste pohlazeni po dusi... jsem okouzlen a unesen.
Axolotl Overkill (2017)
Kdyz se zhulite, mozna neco pochopite :-))) ale je to fakt ujety...
Bratříček Karel (2016)
BioOko naslepo dne 16.11.2016. Skvěle zařazené. Musím říct, že oko nezůstalo suché. Moc hezky natočené.