Posledné recenzie (268)
Mustang (2002)
Tak jsem si konečně pustil film, který je stejně starý, jako já. Byla to emocionální jízda od začátku do konce. Hudba pochopitelně geniální, když je od Zimmera a animace taky stále okouzlující.. Tady jde vidět, jak šlechetná a inteligentní zvířata jsou koně. Zároveň film předává poselství o tom nevzdávat se a další témata na zamyšlení.
Miluje ma, nemiluje ma (2023)
Neskutečně sedlo! Zasmál jsem se a dojal se. No co, prostě jsem jim to přál. Moc kjůt pár. A asi mám slabost pro Sydney Sweeny. Glen Powell je samozřejmě taky velký sympaťák.
Vreskot 6 (2023)
Je to prostě super. Bohužel, stejně jako v předchozích dílech, tu občas je něco málo nelogického a přežívají se tu věci, které by přežít nešly, ale pohoda. Moc super atmosféra a moc jsem si to užil.