Posledné recenzie (82)
Opičí človek (2024)
Asi nemůžu dát tu pátou hvězdu, ale chtěl bych. Není to nijak převratný, občas to bere trošku zkratky a hlavně ten shaky cam je sem tam trošku moc (sám o sobě asi vpohodě ale občas tam byl spíš aby zakryl nesmysly než na akční efekt). Ale ten zbytek je super. Akce je boží, vizuál je skvělej a hudba to celý tahá skoro k dokonalosti. Příběh v akčňácích se mi hodnotí docela těžko, ale většinou se mi líbí, a tady taky. Má i nějakou tu hloubku, a kromě samotné pomsty je tu i boj proti vykořisťování chudých bohatými a mocnými, což funguje suprově. Celkově bych to trošku přirovnal k Nobodymu, ale tak nějak z druhé strany a bez komedické stránky. Fakt super. Monkey Man by si zasloužil větší hype a větší popularitu.
Neporazitelný - Nikam nejdu (2024) (epizóda)
"Ta animace zabírá strášně moc času... Ale ulehčujem si to jak jen to jde. Divil by ses co nám všecko projde" wow, budu se na tu druhou sérii dívat pozorněji :D geniální
Scott Pilgrim jde na věc - Pohoda (2023) (epizóda)
Podle mě tento seriál nedostává ani z daleka tolik lásky, kolik si zaslouží. Whatever.
Posledný denníček (4)
Nejoblíbenější postavy
The Coach