Recenzie (16)
Čierny kód (2016)
silný odkaz tejto doby k zamysleniu
Inferno (2016)
očakávanie bolo väčšie ako pôžitok z filmu ... Profesor Langdon mi v tomto filme príde už len ako "lesklá postavička" založená na mene z predošlých filmov (kód, anjeli a démoni ... ) a dej je len akýmsi čierno - bielym zlepencom snažiacim sa silno napodobniť Da Vinciho kód ... Toma Hanksa ako aj Zimmera zbožňujem a tak je to za 4*
Kuriér 4 - Reštart (2015)
jedna hviezda....za Audi
Spievankovo 5: O povolaniach (2015)
Iné ako predošlé diely, ale malý to žerie a to ma pre mňa výpovednú hodnotu. Myslím si, že túto časť budú ľudia buď milovať alebo nenávidieť. Ale nezabúdajme, že je to tvorba pre najmenších a tí absolutne nemajú pojem o komercii a známych tvárach slovenského "šoubiznisu", takže si myslím, že to treba zohľadňovať pri hodnotení..
True Štúr (2015)
5* by som dal za to, že sa jedná o Štúra.. Ale ako film na túto tému si veľa chváli nezaslúži. A nakoľko sa hodnotí film, hodnotenie dávam aké dávam.. Takáto osobnosť, resp. osobnosti si zaslúžia lepšie podanie.
Na kole z Berlína do Šanghaje (2013) (seriál)
päť hviezd..z ich obdivu a osobného záujmu o podobné dobrodružstvo... V dokumente vidieť silu brastkého puta či už v humorných alebo ťažších chvíľach!
Redigované (2007)
Hranica medzi pravdou a fikciou je prilis tenka. No po vsetkych udalostiach, ktore "vysli von" je myslim vacsine realne zmyslajucich ludi vsetko jasne.
Na konci sveta (2013)
znesiem vela, ale toto nie...striekajuca modra gebuzina to cele zaklincovala - dakujeme
Fíha tralala (2012)
Nech je doma akokolvek tazko s malym, Fiha je zaruceny liek :-) u mna za 5, nakolko pohlad na nasho maleho to hodnoti sam a k tomu je to pozeratelne, vizualne pekne, pekne efekty, pesnicky na urovni....pre mna zaujimavejsie ako uz moc sebavedomi Canaky a Podhradska s ich Spievankovom
Tiesňová linka (2013)
celý snímok Anderson držal v napätí, zaujímavé podanie, no na záver sklamal.....70%