Recenzie (8)
Deti raja (1945)
Komentáře píši jen výjimečně, ale pro takto úžasný film se mi pětihvězdičkové hodnocení zdálo přece jenom nedostatečné...
Tvář v davu (1957)
Je až s podivem, že takovouto perlu odhalující způsoby masové manipulace sdělovacími prostředky zde hodnotilo tak málo lidí. Holt velmi dobře utajený skvost, kterému média nejspíš reklamu dělat nebudou. Vřele doporučuji.
Kolo života (1923)
Po znovushlédnutí tentokrát "nezkrácené" verze musím původní 4hvězdičkové hodnocení pozměnit na absolutní.
Trop tot, trop tard (1982)
Tato dvojice točí naprosto osobité nekomerční filmy, bohužel také velmi těžko stravitelné. Tento nedějový film či spíše dokument je složený z (pře)dlouhých statických, nebo z jedoucího auta točených záběrů z Francie a Egypta místy doprovázený kometářem o historickým momentech těchto zemí týkající se revolucí. Tohle je na mě přeci jenom příliš silná káva. Nicméně úvodní a závěrečné záběry jsou úžasné.
Alexandr Veliký (1980)
Alegorické zpracování zbojnické legendy 19. století. Filmařsky mistrovské dílo, ale pro mě je ta alegorie příliš alegorická...
Dom obesenca (1988)
"Od té doby, co lžu sám sobě, nevěřím nikomu." Jeden z nejkrásnějších filmů všech dob!
Bar Crude Oasis (1995)
Samota je nejhorší v noci. Studie lidské osamělosti. Jednoduchý příběh tří lidí je postaven na atmosféře amerického venkova, který je znám tím, že se tu prakticky nic neděje.
Vaska Nechměviset (1996)
Každý režim má své slabiny. Báchorka z gulagu o dvou bájných lupičích stalinské éry.