Recenzie (18)
Má ma rád, nemá ma rád (2010)
Krásny film :)...
Život, alebo niečo také (2002)
Jednoduché, predvídateľné, ale celkom to ušlo a dalo sa nato pozerať a pravdaže aj na Angelinu :-)
Alf (1986) (seriál)
1. séria 90 %, 2. séria 70 %, 3. séria 30 %, 4. séria 60 %, celkovo nadpriemer, niektoré časti boli geniálne, dobre som sa bavil :-)
Všetko o orgazme (2004)
Jedna hviezdička len za krátku stopáž...
Dejiny rasizmu (2007) (seriál)
Zaujímavý, ale na druhej strane aj smutný dokument o tom, že si niekto myslí, že je viac, ako druhý..Dozvedel som sa aj veci, o ktorých som nemal ani tušenia, že sa stali. Holocaust bol hrôzostrašný, ale Briti v Indii a Belgičania v Kongu im dobre sekundovali. A USA to je kapitola sama o sebe...
Epigenetika - ako výživa ovplyvňuje naše gény (2008) (TV film)
Sme to, čo jeme. Dokázali pravdivosť výroku našich starých rodičov.Aká bude nasledujúca generácia, záleží aj od toho, čo jeme a aký máme životný štýl.
Krokodíl Dandy v Nemecku (2006) (TV film)
Dopozerať tento film bolo pre mňa umenie a utrpenie zároveň...
Zabiják (1972)
Nuda, nuda, nuda...aj krátka stopáž filmu bola pre mňa dlhá, nevedel som sa dočkať konca, myslel som, že to ani nedopozerám...stačilo!
Večera s April (2003)
Malé, skromné dielo, pomerne neznámy, ale pre mňa nezabudnuteľný film o starostiach, ako vystrojiť oslavu, na ktorú sa nezabúda so všetkými tými problémami, keď sa už všetko kazí a nedarí sa..a Katie Holmes tu zahrala rolu, ktorá jej sadla :-)).
Deuce Bigalow: Európsky gigolo (2005)
Prečo po tak zábavnej jednotke príde takáto druhá časť? Skôr to bolo trápne ako vtipné..