Posledné recenzie (18)
Má ma rád, nemá ma rád (2010)
Krásny film :)...
Život, alebo niečo také (2002)
Jednoduché, predvídateľné, ale celkom to ušlo a dalo sa nato pozerať a pravdaže aj na Angelinu :-)
Alf (1986) (seriál)
1. séria 90 %, 2. séria 70 %, 3. séria 30 %, 4. séria 60 %, celkovo nadpriemer, niektoré časti boli geniálne, dobre som sa bavil :-)