Posledné recenzie (18)
Tondemo skill de isekai hóró meši (2023) (seriál)
Sledování tohoto anime, bylo velmi příjemným zážitek. Jako velký milovník jídla jsem si nesmírně užíval kuchařské scény a těšil se na ně snad víc než na co jiného. Velmi pěkná animace ještě umocňuje zážitek. Jednoduší děj a řada vtipných scén z něj činní ideální odpočinkový seriál, který mohu plně doporučit.
Thermae Romae Novae (2022) (seriál)
Docela průměrné anime, zobrazující lázeňskou kulturu. Poněkud slabší děj a animace neodpovídající mým standardům, dosti zásadně zhoršují dojem z celého anime, který je zachráněn občasnými vtipnými scénami. Téma docela zajímavé mi přijde místy, až moc natahované a časem omrzí.
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Je to jedno z prvních anime které jsem kdy viděl a taky jeden z hlavních důvodu proč se na ně dívám dodnes. Patří k mým nejoblíbenějším seriálům svým zpracováním se podle mě řadí k jedněm z nejlepších anime vůbec. Seriál má krásně spletitý děj jenž se nám postupně rozkrývá ať dochází k naprosto brilantnímu crescendu. Perfektně promyšlený děj je obohacen spoustou velmi rozlišných, zajímavých a velmi svérázných postav jejichž charaktery se postupem času vyvíjí a dochází zde i ke katarzím, zkrátka tak jak to má být. Děj seriálu je velmi poutavý jenž je podpořen velmi vyvedeným vizuálem a také naprosto excelentním hudebním doprovodem. Jediné co se mi nelíbí na tomto seriálu je to že skončil, ale už to tak má být, v nejlepší se má přestat.