Posledné recenzie (8)
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Pánové, tohle prostě nevyšlo. Hodnotím 2*, jednu za dokonalou Sophie Turner a druhou za snahu o velkolepý film. Už od začátku bylo jasné, že s Dark Phoenix budou problémy. Výměna režiséra, odložená premiéra, přetáčky... přesto jsem Kinbergovi dávala šanci. Nevadí. Máme zabitou další filmovou sérii. Pokud jste viděli Captain Marvel, budete se u filmu prostě nudit. Strašně ohrané scény, cringe hlášky, totální whaste of characters. Chyběl mi jakýkoli vývoj děje a postav. Jediné pozotivum na závěr je hudba od Zimmera... a ten konec nekomentuji. Film měl potenciál, ovšem ani zdaleka ho nenaplnil. X-Men Apokalypsa teď vypadá oproti Phoenixovi jako úplný masterpiece...
Ready Player One: Hra sa začína (2018)
Do you want a Millennium Falcon? - You have it? Tak jsme se dočkali, konečně doráží krásná pokoukaná pro všechny nerdy a fanoušky osmdesátých. Na spotify už mam album jenom s písničkama z filmu, a nemůžu je dostat z hlavy! Vizuálně je to prostě bezkonkurenční film, efekty doslova hltáte. Spielberg opět dokázal, že nepatří do starého železa :) Malinko mi pokulhává příběh v druhé fázi, a je to takové spíš - pojďme za zbytek rozpočtu udělat úplně cool bitku, která vůbec není v knížce - ale i tak solidní podívaná, plánuji ještě druhé zkouknutí v kině. 4*
Strážcovia Galaxie (2014)
Strážci Galaxie jsou za mě jedna z nejpovedenějších Marvelovek :) Neskutečné herecké výkony plné hvězdiček v čele s Chrisem Prattem. Film krásně ubíhá, humorem se opravdu nešetří, vizuálně nádherný, co dodat :) Už se těším na Infinity War!