Posledné recenzie (31)
Duna: Časť druhá (2024)
usnul jsem v kině
Fargo - Season 5 (2023) (séria)
no ty krávo to byla jízda
Insidious: Červené dvere (2023)
sme pičo z tama odešli
usnul jsem v kině
no ty krávo to byla jízda
sme pičo z tama odešli