Recenzie (5 482)
Krok za krokom (1991) (seriál)
Úprimne, nechcel som honotiť jednotlivé epizódy, ale keď som zbadal Tryskomyškine 5* hodnotenia každej epizódy, musel som...Občas to bolo zábavné, Brandon Call ktorý príliš rýchlo vyrástol a vykopli ho z Baywatchu ako J.T. bol dokonalým hlupáčikom, Coudy mu sekundoval dokonale a Carol a jej dcéry, no čo Vám poviem. Čo mal však človek pozerať keď nič iné nešlo a topseriály ešte neexistovali.
V siedmom nebi (1996) (seriál)
Po prečítaní dvoch komentárov českých zarytých ateistov som si uvedomil, ako dementné až môže byť obyvateľstvo krajiny nachádzajúcej sa v Európskej únii...Ak sa zlé veci stávali členom rodiny v sitkome o kakaovníkovi Billovy Cosbym je to vtipné, ak sa o niečo podobné snaží film s náboženským podtextom je to náboženská propaganda, ktorú platí cirkev. Ešteže v Krok za krokom je otec rodiny domáci majster, tam budú za seriálom supermarkety zo stavbárskymi a záhradníckymi potrebami a za Dallasom nepochybne Gazprom...V období ranného dospievania som si niektoré epizódy pozrel, ktoré určite neboli žiadnom propagandou akejkoľvek viery, skôr nudným príbehom nudnej americkej rodinky s nudnými dialógmi a úplne bežnými problémami. Nič menej, ale bohužiaľ ani nič viac.
Show Billa Cosbyho (1984) (seriál)
Tento seriál ma nikdy neoslovil a celkovo mimika, gestá a vystupovanie Billa Cosbyho mi bolo proti srsti, s jeho manželkou to bolo podobné a vo všeobecnosti mi humor v tomto seriály prišiel príliš suchý.
Záhady Sylvestera a Tweetyho (1995) (seriál)
Dalo sa to pozrieť, ale opäť sa jednalo o rozprávku, ktorá prišla na obrazovky v čase, keď ma už nebavili a Tom a Jerry to skrátka nebol, takže iba občas som si to pozrel a zväčša prepol a hľadal niečo iné.
Drobečkové (1990) (seriál)
Ďalší z plejády seriálov, ktoré ma ako dieťa neoslovili vôbec, respektíve som na ne narazil už pristarý.
Taz-mánie (1991) (seriál)
Ani si už nespomínam na dôvod, prečo som toto takmer nikdy nepozeral, ale skrátka v detstve ma to nijako neoslovilo.
Príbehy Toma a Jerryho (2006) (seriál)
Toto už proste nebol Tom a Jerry môjho detstva, ale je možné, že človek to v detstve vnímal podstatne inak :-D. Skrátka som z toho vyrástol a toto už vnímal iba občas, keď sa nato pozerali deti.
Kočičí banda (1961) (seriál)
Opäť rozprávka, na ktorú som občas narazil v detstve na Cartoon Network a opäť jedná z tých, ktoré m príliš neoslovili najmä kvôli absencii dabingu a vtedajším chabým znalostiam anglického jazyka. Možno aj vďaka tomu, aby som čo to pochopil, som sa už iba zlepšoval :-D.
Valley of the Dinosaurs (1974) (seriál)
V čase keď to vo veľkom bežalo na Cartoon Network som bol na animáky s dinosaurami už asi pristarý...
Wacky Races (1968) (seriál)
Túto rozprávku som si pozrel celkom rád, avšak môj favorit stále prehrával, lebo stále podvádzal a tak ma to časom omrzelo. Plus moje znalosti angličtiny neboli v tom čase až tak dobré, aby som tomu príliš rozumel a zase až tak zábavné to nebolo, aby som si to pozrel po škole pri každej príležitosti.