Obľúbené filmy (9)
Jednotka samovrahov (2016)
Muži v čiernom (1997)
Alica v krajine zázrakov (2010)
Alica v Krajine za zrkadlom (2016)
Bedári (2012)
Upírie sestry 2 (2014)
Je to dobrý dlouho jsem čekala na druhý díl ale vždy jedinčka je lepší než dvojka