Posledné recenzie (162)
Invalid (2023)
Už dlouho jsem neviděl něco tak osvěžujícího. Přímočaré, nekorektní, zábavné a akční. Gui Ritchie řiznutý Tarantinem a Kusturicou. Jasně kdyby to bylo z jiných končin a poměrů, šlo by hodnocení asi o něco dolů, takto musím plný počet.
Krajinou domova (2014) (seriál)
Úžasné a dechberoucí. Ano, někdy na hranici patetična někdy lehce za ní (hudba, komentář). Ale proč ne, pokud je cíl osvětový, pak to akceptuji. Jistě stejných i podobných biotopů, krajinářských celků atd. bude i v okolitých zemích dost, ale zde bylo cílem vyzdvihnout, alespoň na mne to tak působí, ač malá, pestrá je naše krajina. Tudíž ani nepředpokládám výrazný počet cizozemských diváků, jsem si jist, že by leccos nedocenili a tedy nepochopili (asi jako když cizinec poslouchá Mou vlast). Přes další drobné nedostatky (např. nevím proč, ale někdy mě ta grafika bílých čar/obrysů rušila) nemohu jinak než plný počet. Dechberoucí, úžasné. Velehory, pouště, moře to tě ohromí, ale tohle, tohle to tě dojme. To neni země, to je pohádka.
Leningrad: Voyage (2017) (hudobný videoklip)
Povedený klip.