Posledné recenzie (339)
Duchovia Inisherinu (2022)
Než začaly lítat prsty, tak jsem pochybovala o tom, že za tímhle filmem fakt stojí Mcdonagh. Na rozdíl od ostatních jeho filmů mi tohle přišlo v daleko pomalejším tempu, ne tak šokující a místy nudné, na druhou stranu to ale mělo i to, co jeho filmy mívají - bylo to vtipné, originální a naprosto depresivní. Asi by to sneslo o pár minut míň a víc akce, ale jinak to nádherné Irsko a ty jejich ,fekin’ irský přízvuky mě nutí dát o hvězdičku víc.
Vianočný príbeh (2022)
Celkem originální příběhy, ale za mě vánoční atmosférou a celkovým dojmem vede furt Přání Ježíškovi.
Vražda v divadle (2022)
Velmi kvalitní a vtipný ,,whodunit’’ s mojí milovanou Saoirsou Ronan a Samem Rockwellem. Rozuzlení vraždy bylo pro mě příjemným překvapením a zasazení do 50. let bylo jenom třešnička na dortu.
Posledný denníček (13)
MĚSÍC- leden 2019 (new year,new movies)
Největší objev : Utøya, 22. července
Největší filmový/divadelní zážitek : Fantom Opery
Nejlepší film : A star is born
Herec : Viktor Zavadil (Jan Palach) & Jakob Cedergren (Tísňové volání)
Herečka : Lady Gaga (A star is born)
Nejlepší hláška : ''You've never been a liar, George. You don't have enough imagination to lie.''
Největší zklamání : The Favorite
Stojí za zmínku : BlacKkKansman,Green Book,Brexit