Posledné recenzie (154)
Black Adam (2022)
som proste fanda komiksoviek
Sanatórium (2004)
Celú dobu čakám ako to skončí,že dám tomu 3 hviezdy,ale takýto fatálny koniec zaskočil.
Tiché místo na venkově (1968)
Keby si to Franco rozdal s mladou hospodinkou,boli by tri hviezdy.