Recenzie (11)
Láska až za hrob (2014) (seriál)
Svým způsobem geniální
COOLfeed (2018) (relácia)
To radši tři minuty reklam
Tintinove dobrodružstvá (2011)
Četl jsem tu že příběh je slabý, postavy ploché a zážitek celkově zapomenutelný. Někdo, kdo vyrostl na klasických Tintinových komiksech, by si ale nemohl nic lepšího přát, protože přesně takové byly. A technicky je to vážně nádhera!
The Grand Tour (2016) (relácia)
Nemůžeme popřít, že moderátorské “Svaté trojici” rozhodně sluší nová režie, nový formát a rozhodně obrovské... ale obrovské množství PENĚZ. Líbí se mi, že v druhé sérii byl vyslyšen hlas lidu a zrušili Američana. Naopak Celebrity Brain Crash mi ani nevadil, a v nových dílech osobnosti vždycky přeskakuju. Je tu ale věc, která mi už trochu vadila v novějším Top Gearu, ale teď se to projevuje ještě víc – a to je až příišné zaměření na supercars, na úkor toho, co všichni chceme: ani ne tak recenze civilních aut “pro lidi” (což by tady bylo zbytečně levné) ale hlavně to kutilství a roadtripy... Všichni jsme přece milovali úkoly, které začínaly “kupte auto do 500“ nebo “do 100 liber...” Osobně mě z GT pořádně bavila jen “přírodní auta”. Chápu, že asi není jednoduché takový díl vymyslet a naplánovat... snad se dočkáme. BBC=BringBackClarkson! S01: 70 %; S02 (zatím nedokoukáno): 80 %.
Podcats (2009) (seriál)
Není to naučné. Není to hudební pořad. Vlastně to ani není o videohrách. Není to vtipné ani pěkné na pohled. Tak CO TO TEDA VLASTNĚ JE??
Animator vs. Animation 4 (2015)
Alan dal stickfigure komunitě víc, než si kdy mohla přát.
Nauč tetu na netu (2016) (relácia)
"Kdyby měla chcíplá ryba dítě z bezdomovcem, to dítě se pozvracelo a nějaký pes ty zvratky snědl, smrděl by zadek toho psa úplně stejně!" – Apu Nahasapeemapetilon
Vraždiace opice (2013) (TV film)
Kousek jsem viděl na Prima COOL v klasické páteční rubrice céčkových,déčkových až éčkových "filmů". A můžu s klidným svědomím říct, že jsem tam viděl i spoustu horších věcí. Jakože přečkal jsem kvůli vraždící noční scéně 10 minut reklam (což je zcela nepochybně důvod, proč Prima tyhle filmy vlastně vysílá), to mě uspokojilo a můžu jít v klidu spát. Snad si pro mě Skippy nepřijde;)
Sherlock Jak: Detektiv v zoo (2011) (seriál)
Jeden z těch lepších dětských animáků. Je fajn narazit mezi dnešními dětskými pořady (z nichž jsou mnohé fakt kreténské) na něco normálního. Možná škoda toho opakování.
Willy Wonka a továreň na čokoládu (1971)
Obeznámen s novou verzí jsem to před půkou vypnul. Chápu, že doba se změnila, ale tenhle film je prostě úchylnej a už v úvodní scéně se mi udělalo zle z toho množství cukru.