Posledné recenzie (2 843)
Electra (2023)
Neskutečně imerzivní zážitek, kombinující surrealistickou stop-motion animaci Švankmajerovského střihu s hranými reáliemi a imaginativní symbolikou, s níž režisérka Daria Kashcheeva posouvá hranice audiovizuálního entertainmentu jako málokterý český filmový tvůrce. Smekám.
Dede je mŕtva (2022) (študentský film)
pro všechny pejskaře 🖤
Echo (2024) (seriál)
Kdybych si měl vybrat, jestli radši budu sledovat korporátně blockbusterový MARVEL, nebo komorní a osobitý MARVEL, vyberu si druhou možnost. Nejde o zcela bezchybný seriál, těch negací je hodně, ovšem i přes dost uspěchanou a nekoherentní zápletku jde o zajímavý projekt kombinující neo-noirovou kriminálnku s mytologií severoamerických indiánů – kombinace sice netradiční, ale o to víc poutavá. Největším lákadlem je zde však bezpochyby přítomnost Wilsona Fiska, jehož si Vincent D'Onofrio dává s neskutečným přehledem a sebejistotou.... takže jestli takhle r-kový a dospělácký bude aspoň z poloviny DAREDEVI: BORN AGAIN, zechčiju se blahem.
Posledný denníček (4)
BEST OF 2023
(trošku opožděně) To nejlepší, co jsem za rok 2023 viděl :))
1. - Spider-Man: Across the Spider-Verse
2. - Modrooký samuraj
3. - Velryba
4. - Bod obnovy
5. - BARBIE
6. - LOKI (2. série)
7. - The Weeknd: Live at SoFi Stadium
8. - Invalida
9. - Mission: Impossible - Dead Reckoning
10. - Babylon
11. - Ahsoka
12. - Talk To Me
13. - Elemental
14. - Želvy Ninja: Mutantí chaos
15. - Velké nic
16. - Je mi ze sebe špatně
17. - Strážci Galaxie Vol. 3
18. - Scott Pilgrim Takes Off
19. - Jednorožci vs. Medvídci
20. - Falcon Lake
21. - The Last of Us
22. - Dungeons & Dragons
23. - Úsvit
24. - Beau Is Afraid
25. - The Creator