Posledné recenzie (146)
The Beekeeper (2024)
Je to tak nějak na jedno brdo - bejvalej super agent v důchodu, co se jde mstít za smrt svojí milovaný sousedky...rozhodně John Wick vibes, celkem důstojný bitky a zajímavej plot, konec až moc ujetej, ale ve výsledku povedenej akčňák, co neurazí...korelace s aktuální politickou situací v USA je celkem úsměvná - dvě hvězdy
The Baker (2023)
Film to není špatnej, ale bohužel se plácá někde v kategorii "nápad dobrej, provedení horší, casting nic moc." Příběh je fajn, ikdyž to tady už párkrát bylo, Ron je cool děda, ale jinak je obsazení lehce podprůměrný - holčička začne po pár chvilkách celkem dost brnkat na nervy, jeden by jí nejradši jednu cáknul, ale emerika...záporáci sou spíš usměvní, než aby se jich člověk bál a TOP boss Harvey nedostal skoro žádnej prostor, aby ukázal jak dobře vlastně hraje. Pozitivně hodnotím fight scény (když sou tedy vidět, jelikož občas je kamera přivožralá a absolutně nestíhá nebo je tam tma jak v pytli) a taky ne zcela hepy story line, všechno ostatní ale zapadá do podprůměru a na víc něž jednu hvězdu to fakt není. Nedá mi to ale zanadávat na šíleně cheesy SGI švába na lavici - absolutně zbytečný a příběhově nijak doplňující a přitom to sebralo filmu asi tak 80% serióznosti hned v prvních 10minutách...sad story, sad face
V zajatí zla (2023)
Kromě dvou luxusních lekaček (který ale už byly vidět v traileru) to nebyla zas taková hitparáda. Mělo to dost pomalej rozjezd, dobrej, ale lehce předvídatelnej twist a zakončení mě taky úplně neoslnilo. Každopádně je to ale decentní horor, u kterýho nelituju, že sem na něj šla do kina.
Posledný denníček (6)
CSFD Weekend 2023
Fun Night!