Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Prostě klasika, tento seriál mně vždy dokáže zlepšit náladu, výborně pobavit.... 10/10
Vyprávěj (2009)
Další hodně dobrý seriál od ČT. Zábavný,a hlavně poučný....
Dva a pol chlapa (2003)
Skvělý seriál na odreagování. Vždy dokáže zlepšit náladu. Některé hlášky nemají chybu. Aťž jsou skoro všechny díly o tom samém, každý je jiný.. Spolu s Přáteli patří do mé filmové klasiky.
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Jeden z nejlepších seriálů co jsem viděl. Každej díl Vás fakt dokáže vtáhnout do děje. V každým díle se stane něco neočekávanýho.Skvělý scénář, skvělý herci, skvěle natočeno....jeden z nej seriálů. A to hlavní, v nejlepším skončí, a tak to má být.
Dr. House (2004)
Výborný seriál se skvělými hláškami (občas).....některé jsem začal praktikovat ve svém životě (Všichni lžou) a poznal, že na tom něco bude....
Pacifik (2010)
Moc pěkně natočený seriál z druhé světové války. Skvělé efekty, dobré obsazení.....hlavně vyprávění válečných hrdinů dodává seriálu důvěryhodnost....
Bratstvo neohrozených (2001)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Večerníček pro dospělé..... První tři série dobrý, čtvrtá se ještě taky dá, ale co předvádí v páté serii, děsný.....doufám, že po 5. serii již celý seriál ukončí.
Ajťáci (2006)
Dexter (2006)
Výborný krimi seriál, který má výbornou myšlenku, skvělé zápletky, zvraty.....nejde nedoporučit..