Obľúbené seriály (10)
Tom a Jerry (1940)
Black Books (2000)
Pán času (2005)
Červený trpaslík (1988)
Takto,... aby ste to všetci chápali. Norman Lovett ako Holly je Boh komikov.
Frasier (1993)
Teória veľkého tresku (2007)
Nezvestní (2004)
Pôvodne som sa nechcela dať na LOST a dobre som vedela prečo. Bola to závislosť.
Tajemná zahrada (2010)
Mám rada aj Bin Hyeon aj Ji-won Ha, príbeh je milý, takže nie je o čom (i ked skutočne ma nebaví revať niekoľko dielov za sebou, nejak to neviem ovládať v týchto kórejských veciach). Už druhá dorama za sebou s Bin Hyeon, ktorej dávam plné hodnotenie, tak idem skúsiť aj The Snow Queen.