Obľúbené filmy (10)
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Dlouho jsem přemýšlel co o tomhle snímku napsat....snad jen "strhující".I Michael Scofield je proti Andymu žabař.
Dokonalý trik (2006)
"Dokonalý,kouzelný" film.
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
Na poprvé to opravdu není,ale stejně to je pecka
Titanic (1997)
Pro mě přelomový film.Vynikající DiCaprio a Kate Winslet.Strhující efekty a k tomu všemu příběh jako hrom.Nechápu jak někdo může někdo hodnotit třema a méně hvězdičkama,líp to natočit nešlo.Filmová klasika.
Smrtonosná pasca (1988)
Dokonalej Willis v dokonalým filmu.Nemá chybu
Láska nebeská (2003)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Temný rytier (2008)
Jestli Batman Begins byl bomba,tak The Dark Knight je atomová bomba a Nolan je génius.Ale musím říct,že stejně jako u Batman Begins a The Prestige jsem si ho bezmezně zamiloval až po druhém shlédnutí.
James Bond: Casino Royale (2006)
Jednoznačně jedna z mých nejoblíbenějších Bondovek.Méně je někdy více a tady to sroprocentně platí.Konečně po dlouhé době Bondovka s pořádným dějem a né jen s bláznivejma hračičkama ,výbuchama,kotoulama a já nevím čím ještě.A to nemluvím o tom,že Craigovi sedí role Bonda perfektně.
Jurský park (1993)
Kdybych mohl dát deset hvězdiček,tak je bez váhání dám. Spielberg v životní formě.