Posledné recenzie (212)
Flight to You (2022) (seriál)
Tenhle seriál mi prostě kápnul do noty. Příběh z pracovního prostředí proložený romantikou i jemným humorem. Wang Kai patří mezi mé oblíbené herce a tady mu role přísného instruktora poznamenaného životní tragédií sedla jako ulitá. Seven Tan patří mezi herečky, na které se sice rád podívám, ale aktivně je sám nevyhledávám. (Mám v plánu s ní dokoukat Under the Power nebo zkusit Go Ahead.) Tady jim to ale společně s Wang Kaiem dobře klapalo. Vedlejší postavy a jejich dějové linky též nebyly špatné. Rozhodně tam nebyly jen do počtu a měly co nabídnout. Politikaření v letecké společnosti mě občas dost točilo, ale bez něj by příběh taky nebyl ono. Hudební podkres byl nenásilný a finále povedené – zasloužené 4* (8/10)
Mravnosť nadovšetko (1937)
Skvělá česká veselohra plná dodnes platných pravd – od těch vznešených až po ty bolestivější. Hlavně ta, že na vzhledu opravdu záleží – 4* (7,5/10)
Vrah skrýva tvár (1966)
Viděno nepočítaně, přesto mě atmosféra filmu pokaždé dostane. A těch nuancí, kterých si divák všimne až po několikerém zhlédnutí – 4* (8/10)
Posledný denníček (13)
Úkoly do budoucna aneb co bych rád na ČSFD přidal XIII
Misty Creed
Shrnutí:
Wu Xie, Zhang Qi Ling, a Wang Pang Zi se kvůli starým dluhům rozhodnou pomoci staršímu muži, který přišel z vesnice, kterou obklopuje neustálá mlha, ve které mizí lidé. Veškeré záhady jsou spojený s opuštěným dolem, kde se vyjma vzácné rudy ukrývají i temnější tajemství.
Recenze:
Na pokračování Conjuring Curse jsem se docela těšil. A musím říct, že se má očekávání celkem splnila. Film má dobrou atmosféru, příběh, který jednotlivé záhady staví do jiného světla a celkem líbivou choreografii soubojů. Bohužel interakcí mezi hlavní trojicí je minimum, ale třeba se podle náznaků dočkáme dalšího filmu – slabé 4* (7,9/10)