Posledné recenzie (168)
Ochránce (2018) (seriál)
Jo, jo a ještě jednou jo! Tohle jsou přesně ty seriály, které Turecko umí na jedničku. V hlavní roli Çagatay, kterému tyhle role sedí naprosto přesně! Téma neokoukané. Možná by se dalo lehce zhodnotit jestli byly potřeba 4 série, ale já se ani u jedné z nich nenudila. Takže za mě pecka!
Bratia (2023)
Odpornost režimu a jeho praktiky se nedají popřít. Ale Mašíni nebyli hrdinové. Sobecky mysleli na sebe a odnesli to i nevinní lidé (především matka se sestrou). Nevím, zda chtěl film ukázat, jací to byli chudáci a tak se museli “snížit” k některým činům, ale mně film naopak potvrdil to, co jsem si vždycky myslela. Že Mašíni nejsou hrdinové. Rozhodli se jít za kopečky a jít přes mrtvoly…a to doslova. Ač děj může slibovat poměrně slušnou podívanou, nakonec je z toho dlouhý, roztahaný film, kde se sice hlavní herci hodně snaží, ale v celkovém kontextu to vyjde tak nějak na prázdno. Snímek mě vůbec nezaujal…a to mám filmy tohoto tématu běžně docela ráda.
Před kým jsme utíkaly? (2023) (seriál)
Tohle bylo super! Perfektní obsazení, matka už nemohla být chladnější, ale zároveň v ní bylo tolik bolesti z minulosti. Bambi byla taky skvělá! Nemít nikde “doma” musí být poměrně těžký, ale ony to zvládaly, musely..nebudu tu víc prozrazovat, zkazila bych to těm, co seroš ještě neviděli, ale je to hodně zajímavý děj a ač jsem konec tak trochu čekala, stejně mě to zarazilo. Ostatně…Bambi!