Obľúbené seriály (10)
Dark (2017)
Stranger Things (2016)
Euforie (2019)
Perníkový tatko (2008)
Hra o trůny (2011)
Vikingovia (2013)
Černobyl (2019)
Temný prípad (2014)
Jedna noc (2016)
Jedinečný seriál svojho žánru. Herci brilantne dosadení do svojich rolí, takže som postavám ktoré stvárňovali veril všetko do poslednej bodky. Kto nevidel, odporúčam dobehnúť tohoto maratónca :)