Posledné recenzie (1 666)
Černej Dynamit (2009)
Nezasmál jsem se ani jednou.
Deň po tom (2004)
Roland Emmerich a jeho tisícátá variace na katastrofu/konec světa. První půlka jistě lepší než druhá, ve které se toho z hlediska katastrofického děje už moc nestane, nicméně i tak bych si od 2hodinové katastrofy dokázal představit asi víc než “jen” jednu záplavu a jeden mráz. Druhá část už pak víceméně stojí na místě a dotahuje osudy jednotlivých postav, takže zas tak moc neuhrane, což je celkem škoda. Vizuálně jde na tehdejší dobu o “oukej” věc, dnes už ale výrazněji nestrhne, herecky taktéž fajn průměr, nicméně co mě tady až moc naštvalo jsou místy až extrémně nelogické ptákoviny, které dělají z diváka totálního idiota (třeba onen postup mrazu v poslední půlhodině, který šel metr po metru a postavy před ním utíkaly lol…). Ve výsledku jsem čekal asi větší nářez vzhledem k tomu, jak je film opěvován a ke zvučnému jménu režiséra, takhle je to jen slabší (pod)průměr, jenž si podráží nohy i naprosto trapným završením, které vlastně nic nevysvětlí a kde všechny tyhle přírodní věci zčistajasna samy přestanou.
Bill Burr: Živě v Red Rocks (2022) (relácia)
Bill Burr se oficiálně může přidat do mojí oblíbené sorty komiků, protože tohle bylo geniální, vtipné a vtahující zároveň!