Obľúbené filmy (10)
Pot a krv (2013)
Všemocný (2011)
Piaty element (1997)
100% - komentář 20ti slovy: Nadčasová a pro mě jednoznačně nejlepší sci-fi akční komedie/film. Skvělé obsazení, žádné hluché místa, různorodé prostředí, hlášky a akce.
Odpojiť (2012)
96 hodín (2008)
Pán Nikto (2009)
Pád Bieleho domu (2013)
Návrat do budúcnosti (1985)
Osudový dotyk (2004)
90% - komentář 20ti slovy: Jeden z prvních filmů, který mě fascinoval cestovaním v čase a jeho následkům. Člověk se i pak zamyslí, jestli je dobré měnit minulost.