Recenzie (706)
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Absolutní šílenost. Scénárista se musel úplně zbláznit. Reverzní StarWars, které s původní ideou Antmana nejenomže nemají nic společného, ale vlastně ho v celé jeho podstatě popírají.
Barbie (2023)
Úplná pí*ovina, ale vlastně se na to dalo koukat. A "I am Kenough" mě vysloveně nahlas rozesmálo.
Madonna: Vogue (1990) (hudobný videoklip)
Nejlepší videoklip EVER!!!
K zemi hleď! (2021)
Dokážu si představit, že tohle se v Americe moc nelíbilo. No - tedy, pokud to pochopili...
Aquaman (2018)
Nekoukatelné!
Muži, ktorí nenávidia ženy (2011)
Natočeno je to vpravdě řemeslně výborně, ne že ne. Ale natočit věrnou repliku 2 roky starého originálu, kde se nepokusí ani přesunout děj jinam, dělá z tohoto snímku nejzbytečnější film historie. Když už jsou za velkou louží líní/neschopní/neochotní číst titulky, mohl by jim někdo prozradit, že existuje i dabing, vyšlo by je to podstatně levněji a výsledek by byl tentýž.
Mandalorián (2019) (seriál)
Příjemně koukatelné, kde je hlavní hvězdou malý "Yoda" a kde si poněkud paradoxně postupně získává sympatie diváka i hl. postava. Jen mě trochu mrzela 2. série za a) otravně se opakující schéma "někam přijedu za někým, kdo mi může pomoct posunout se dál; ten to podmíní pomocí s tím či oním; bojová akce; výborně, teď jeď tam a tam"; b) vykrádačku Duny, Pána prstenů, Kill Bill...
Vianočná hviezda (2020) (TV film)
Jednooký mezi slepými králem...
Pozadí událostí - Paridův soud (2022) (epizóda)
Katarzia - nejhorší herecký výkon roku.
Prípady 1. oddelenia (2014) (seriál)
Kdybychom se bavili o relativním měřítku (české poměry), je to jasných 5*, ale jelikož toto hodnocení má u mě jen opravdu pecka světového formátu, která mě usadí do židle, pak ty 4* jsou uznáním nejvyššího formátu.