Obľúbené seriály (10)
One Tree Hill (2003)
Hra o trůny (2011)
Priatelia (1994)
My Mad Fat Diary (2013)
Teória veľkého tresku (2007)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Skins (2007)
Za 1. a 2. sérii dávám rozhodně 5 hvězdiček a zaslouženě. A promyslím si, jestli se vrhnu na další generaci. Ale upřímně mám z dalších sérií trochu strach. // Po shlédnutí druhé generace, nechávám hodnocení stejné. S tím, že druhá je určitě slabší než první, ale nebyla to žádná hrůza. Kdybych měla hodnotit zvlášť, tak za první generaci 5 hvězdiček, za druhou 4. Na další se dívat neplánuju.