Recenzie (28)
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
Na začátku mi chvíli trvalo, než se mi dostal styl humoru pod kůži. A Šmarda je Král!!!
Prípady 1. oddelenia - Season 3 (2022) (séria)
Budou mi Kozákové, Pražáci, Sršňové, Korejsové aj. velmi chybět.
Wednesday (2022) (seriál)
Skvělý, skvělý, skvělý. Perfektní nálož humoru. Kdo je padouchem, je oříšek rozklíčovat. V jednu chvíli se může zdát každý podezřelý.
Taboo (2017) (seriál)
Po prvním díle jsem byl unešený a těšil se na další pokračování s osobitým hlasem Toma Hardyho a jeho postavy Delaneyho. Jak plynul čas a blížil se závěr, bylo to nakonec vysvobození. Pořádně jsem se nedozvěděl, co se mu kdysi stalo, že je z něj "nadčlověk". Druhou sérii velmi pravděpodobně vynechám.
Zámek a klíč - Série 3 (2022) (séria)
Dlouho třetí série u mne aspirovala na nejlepší ze tří sezón z Klíčova. Nakonec se na tomto finále podepsal krátký čas na natáčení a v závěrečných dílech byl spád děje nelogicky rychlý. Suma sumárum doporučuji tento seriál všem fanouškům kouzel a fantasy.
Zámek a klíč - Dobrá schovka (2022) (epizóda)
Bóďa jede bomby!!!
Taboo - Episode 1 (2017) (epizóda)
Tom Hardy na úvod na výbornou nakládá.
1917 (2019)
Ač film má jednoduchou dějovou linku, sledoval jsem s maximálním zalíbením a hltal každý záběr se skvělou výpravou a vykresleným prostředím války.
Podfukár (2015)
První polovina filmu vygradovaná sázkařským běsněním měla skvělé tempo za plný počet, druhá polovina sklouzla do průměru a i finální rozuzlení nebylo šokujícím překvapením.
Nelidské zdroje (2020) (seriál)
Hltal jsem jedním dechem. Výborný Eric Cantona v hlavní roli. Hlavní otázkou je, stalo to všechno sobečkovi Alainovi za to?