Posledné recenzie (18)
El Rostro de la Venganza (2012) (seriál)
Tak tady to tvůrci rozhodně pokazili počtem částí (z toho některé měly jen 20 minut!). Jinak to bylo docela slušné psycho. Marlene Favelová byla dobrá vražednice a nebyla tak otravná jako v EL SEÑOR DE LOS CIELOS, Gutierrezová mi ze začátku přišla hodně namyšlená (jako postava) a hrála to fakt dobře, Chocarro byl hodně výrazný ale ta Rodriguezová byla na ránu (ty její výrazy!). Děj to má hodně originální a moderní, i prostředí New Yorku je fajn, vrazdy zase drastické (vrtačka a upálení zaživa). Jen konec mě trochu namíchl (proč nemohl dát hlavní hrdina kytku i na Marianin hrob?!) a také scény z vězení (shodou okolností se Martin, Alex a Luciano sejdou ve stejném vězení a v sousedních celách?!:-D). Jinak ale kvalitní seriál.
Hry o život: Drozdajka 2 (2015)
Nakonec jsem přece jen neodolala a zašla na tenhle film do kina. Po tupé jedničce, průměrné dvojce a ukecané trojce jsem fakt nevěděla, co čekat. Hunger Games nejsou vyloženě špatné ale prolínání sci-fi thrilleru, milostného trojúhelníku a politického dramatu z této série dělá jen trapný slepenec (nehledě na přítomnost mutantů, jako fakt?!). Hvězdičky ale přidává technické zpracování a Kathiss, která je vlastně takovou Johankou z Arku antiutopické budoucnosti.
Señora Acero (2014) (seriál)
Nic extra převratného se v tomhle případě nekoná. Señora Acero postrádá jiskru a určitou originalitu (proč jen se vyrojilo tolik nových narconovel?!?). Herecké výkony také nepatří k těm nejlepším (obzvláště Litzy) a kvalita akčních scén se pohybuje někdy mezi dokonalostí a místy slabým průměrem. Ale na bodnutí nožem do zadku jen tak nezapomenu :DDD